چه درمان می تواند جایگزین دیالیز برای درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند جایگزین دیالیز برای درمان نارسایی کلیه

چه درمان می تواند دیالیز جایگزین برای درمان نارسایی کلیه؟ اگر چه، دیالیز می تواند آن علایم مانند سطح کراتینین بالا ناشی از نارسایی کلیه در یک زمان کوتاه از بین بردن است، اما بهترین انتخاب برای بیمار به بیماری کلیوی است.
چرا دیالیز است بهترین انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه نیست؟
شکی نیست که دیالیز می تواند به بیمار کمک کند خلاص شدن از شر کراتینین بالا وجود دارد، اما ما بر این باور است که دیالیز بهترین راه نیست. دیالیز و پیوند کلیه چیزی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مشتاق برای جلوگیری از هستند. هر چند دیالیز باید گاهی اوقات است و آن تأثیری آشکار در تسکین علائم، اما می تواند بیماری های کلیوی را از ریشه درمان نمی شود. شما می دانید کلیه بسیاری از توابع، در حالی که دیالیز تنها می تواند جایگزین عملکرد کلیه در حذف مایع اضافی و برخی از سموم. چه تر است، دیالیز قادر به انجام هر کاری در مورد صدمه به کلیه ها است. طولانی مدت دیالیز می تواند عملکرد کلیه را نگه می دارد کاهش است.
چه درمان می تواند دیالیز جایگزین برای درمان نارسایی کلیه؟
همانطور که همه ما می دانیم که تمام کسانی که علائم بیماری کلیوی هستند به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که درمان می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و اصلاح اختلال کلیوی، آن را به بیماری های کلیوی از ریشه آن را درمان کنند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی، این اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. این می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و از بین بردن علائم بیماری کلیه های تعمیر کلیه های آسیب دیده. علاوه بر این، آن را طبیعی تر و امن برای بیمار به بیماری کلیوی است.
بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: